June 17

Ամառային ճամբար

Հիմա ես կպատմեմ իմ ճամբարի մասին։ Առաջին շաբաթում մենք պատրաստեցինք մրգային պաղպաղակ։ Ճամփորդել ենք կենտրոնական բանկ և անգլիական այգի։ Մրգային պաղպաղակի համար ես և ընկեր Գրետան գնացինք և գնեցինք մրգեր , շոկոլադ և պաղպաղակ։ ես իմ պաղպաղակի վրա ավելացրեցի՝ ելակ , բանան , կեռաս և շոկոլադ։ Կենտրոնական բանկում մենք ծանոթացանք փողի պատմության հետ։ Մեզ տվեցին նվերներ։ Հետո մենք գնացինք անգլիական այգի։ Այնտեղ երգեցինք կոմիտաս։ Երկրորդ շաբաթվա մեջ մենք պատրաստեցինք բիսկվիտ և դդումով աղցան։ Բիսկվիտի համար մենք գնեցինք՝ շաքարավազ , ալյուր , ձու , կարագ և շոկոլադ։ Դդումով աղցանը մեն քպատրաստել էինք հայրենագիտության դասին ընկեր Անիի հետ։ Աղցանի համար մեզ անհրաժեշտ էր՝դդում , հազար , ձեթ և աղ։


Posted June 17, 2022 by Mane R. in category Ամառային ճամբար

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*