May 10

Գործնական աշխատանք 63-64

63.Ստուգի՛ր՝ տրված բառաշարքերի բոլո՞ր բառերն են ճիշտ գրված, և սխալներն
ուղղի՛ր:
Ա.Դարբին, երբ, լիրբ, հարբել, նուրբ, որբ, սուրբ, սրբել, ուրբաթ, փրբուր, երբներանգ:
փրբուր – փրփուր ; երբներանգ – երփներանգ
Բ. Խաբել, խաբեբա, շաբաթ, համբերել, համբուրել, համբույր, շամբուր, ճամբա:
շամբուր – շամփուր ; ճամբա – ճամփա
Գ. Աղբյուր, եղբայր, ողբալ, աղբանոց, թուղբ:
փուղբ – թուղփ

Ա. Թարգմանել, կարգ, մարգարիտ, պարգև, արգա, քրգջալ, թարգմանություն, մարգարե:
արգա – արքա ; քրգջալ – քրքջալ
Բ. Կարագ, թագավոր, ծագում, հոգի, ճրագ, օգնել, հաքնել, սգավոր, նորոգել, մուգ,
(կապույտ) ավաք:
հաքնել – հագնել

Ա. Արդար, դրդել, զվարդ, արդյոք, որդի, արդյոք, բրդել, կարդալ, երդում, արդյունք,
արդնանալ, վաղորդյան, շքերդ, օրիորդ :
զվարդ – զվարթ ; արդնանալ – արթնանալ ; շքերդ – շքերթ
Բ. Ընդամենը, խնդիր, շանդահարել, ընդունել, կենդանի, ընդհանուր,դադար, օդանցք,
անօդևան, բացօդյա:
շանդահարել – շանթահարել ; անօդևան – անօթևան

 64. Ուղղակի խոսքը դարձրո´ւ անուղղակի:

1. Մայրս ինձ հարցրեց.

-Որտե՞ղ ես պահել մեր կախարդական շղթան:
Մայրդ ինձ հարցրեց, թե որտեղ եմ պահել մեր կախարդական շղթան։

2. Աղվեսն ագռավին խնդրեց.

-Ագռա՜վ քույրիկ, երգի’ր, որովհետև շատ լավ ես երգում:
Աղվեսը ագռավին խնդրեց, որպեսզի, երգի, որովհետև շատ լավ է երգում։

3. Արջն աղվեսին ասում էր.

-Դու աշխարհի ամենասիրուն աղվեսն ես:
Արջն աղվեսի ասում էր, որ նա աշխարհի ամենասիրուն աղվեսն է։

4. Պապս ասաց.

-Իմ իմացած միակ լեզուն հայերենն է:
Պապս ասաց, որ իր իմացած միակ լեզուն հայերենն է։

Եղբայրս ասաց.

-Ես շատ լավ էլ խոսում եմ ծառ ու ծաղկի հետ էլ, կենդանիների հետ էլ:
Եղբայրս ասաց, որ նա շատ լավ խոսում է ծառ ու ծաղիկի հետ և կենդանիների հետ։

5. Տղան ասաց.

-Չգիտեմ, նրանք քանի լեզու գիտեն, բայց իմ հայերենը շատ լավ հասկանում են:
Տղան ասաց, որ չգիտի նրանք քանի լեզու գիտեն, բայց հայերենը շատ լավ են հասկանում։


Posted May 10, 2024 by Mane R. in category Մայրենի 6

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*