May 2

Ապրիլի հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    Այո
     
  • Մասնակցե՞լ ես «Հովհաննես Թումանյանի թանգարան (Երևան)/քաղաքային քայլ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո
     
  • Մասնակցե՞լ ես «Կոտորակները կենցաղում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո
     
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։
    Այո
     
  • Մասնակցե՞լ ես  ապրիլ   ամսվա մաթեմատիկական ֆլեշմոբին։
    Այո

  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    Առաջին և երկրորդ
     
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Ընտանիքի


Posted May 2, 2023 by Mane R. in category Հաշվետություն, Մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*