December 18

Մայրենիի առաջին շրջանի հաշվետու պատում

Ողջյուն ես Մանե Մաչկալյանն եմ։ Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցի 4․1 դասարանում»։ Իմ մայրենիի ուսուցչուհին Արմինե Աբրահամյանն է։ Հիմա դեկտեմբեր է և սեպտեմբերից մինչև այժմ մենք շատ հետաքրքիր դասեր ենք ունեցել։ Սովորել ենք նախադասությունների տեսակները՝ պատմողական , բացակաչական , հրամայական , հարցական , ծանոթացել ենք դարծվածքների հետ , սովորել ենք  թվական անուն , տողադարձ։ Գրել եմ տարբեր պատումներ՝ Ամառային արձակուրդներ  ,Քամին ու տերևը  ,   Լավն ու վատը իմ դպրոցումՄեր դպրոցի միջավայրըԻմ նախասիրությունը։  Կարդացել ենք ՝ Գլխարկների անձրև Միլանում , Եղնիկ , Գետակի վրա․․․  Երջանիկ խրճիթ , Նուկիմ քաղաքի խելոքները , Մայրամուտ , Մայրը  , Ամեն ամեն ինչ ոսկեզօծվել է և այլն։ Մասնակցել եմ ուսումնական աշուն նախագծին։ Ծանոթացել ենք և անգիր սովորել Ավ․ Իսահակյանի , Հ․ Սահյանի և Հովհ․ Թումանյանի բանաստեղծությունները։ Այս ամենի շնորհիվ հարստացել է մեր բառապաշարը , բանավոր խոսքը և ընդարձակ և համառոտ պատմելու ունակությունը։

Կարող եք նայել իմ բոլոր նյութերը մայրենիի բաժնում 


Posted December 18, 2021 by Mane R. in category Հաշվետություն, Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*